Vlaxo svara ock kommenterar!

EEEEHM hallooo =) Vi fått en intervjua av jag vet inte var? EEEEEHM...detta vizzte ni inte om Frakhoma:
På fyllan har du:
( ) Däckat
( ) Spytt
( ) Vaknat hos en främling
( ) Tappat bort mobilen
( ) Haft minnesluckor
( ) Tagit emot alkohol från en främling - Naj jag tar inte, jag ger!
( ) Liftat
( ) Dansat på ett bord/stol - Den gå sonder?
(x) Strippat
(x ) Bråkat med polisen
Kommentara: äääna ingen vill lifta me mai, en gången jag ztrippa och zläppte ut min håriga mage,det var riktigt koolt för alla kräka samtidigt, men jag förstod aldriiigh varifor .. :S Polizia hatar mai, men dzag ger dom pengar ock dam lämna mai ifred.

(x) Kissat utomhus - dzag vattna blommorna
( ) Tappat skorna - tappa skur? hur gör mann?
( ) Åkt ambulans
(x) Varit i slagsmål - dzag zlåz
(x) Varit otrogen - bara med min flikvänn
( ) Kysst en av person med samma kön - ZER DZAG UT SOM BOG?
( ) Haft sex med en person med samma kön - (INTE BOG)
(x) Varit inne på krogen - jag drack inte, jag tittade
( ) Varit inne på krogen och varit under 18 -  (haram)
( ) Åkt in i fyllecell - poooo haram!

( ) Blivit tagen av polisen - naj jag tog han
( ) Hickat - hur gor man?
( ) Kört öl spelet - kora ett ol spel? hur gor?
(x) Somnat utomhus - I kazakstan vi har allt förutom hus, så vi zova utom-hus! rharhaha.
( ) Nakenbadat - naj det är haram, jag bada med min burkini.
( ) Tappat trosorna/kalsongerna
( ) Ljugit för dina föräldrar
(x) Sagt en hemlis - jag har zagt många, 10,30 fortiofem stucken lahme vet inte.
( ) Festat utomlands
( ) Vaknat upp på annan ort - ort?

( ) Blivit målad i ansiktet
( ) Målat nån i ansiktet
( ) Festat fram till morgonen
(x) Sovit i tält - när de vara bajram vi zova i tält.
( ) Gjort sönder någonting
(x) Busringt - poo micket!
( ) Spytt i en bar
(x) Tappat alla dina pengar
(x) Åkt taxi - takzi skuaffor
( ) Sett ett slagsmål

( ) Förstört en fest - nai, det inte vara fezt utan mai.
( ) Druckit med en familjemedlem - ja med borat
( ) Rökt
( ) Snusat
(X) Rökt cigarr - pooo veldi micket
( ) Hoppat från en balkong - bangdzi dzamp?
( ) Velat dö
( ) Tagit medicin tillsammans med alkohol
( ) Slängt en glasflaska i marken
( ) Blivit ovän med någon

( ) Ramlat i vatten
( ) Varit på en festival
( ) Sluddrat
( ) Somnat i ett badkar
(x) Raggat
( ) Blivit uppraggad
(x) Sjungit högt - dzag sjunge ofta, jag skriva egna lotar
( ) Rakat bort allt hår - po huvut, micket
( ) Haft sex
( ) Kört bil

( ) Snubblat
(x) Dragit ner byxorna för att visa rumpan - rherhe
( ) Visat brösten
( ) Träffat roliga människor
(x) Beställt mat - på falafel number one
( ) Sovit på en parkbänk
( ) Festat själv
( ) Snattat alkohol
( ) Sovit i en trappuppgång
( ) Varit med om en bilolycka

( ) Sett någon dö
( ) Gråtit
( ) Skrattat

0-20 HÖRRU MAMMAGRIS, VET DU ENS VAD FEST ÄR? Ejejej vem kallar du gris?
20-60 PARTY MED DIG SKULLE INTE VA FEL!?
60-75 ALKIS, TA DET LUNGT MED SPRITEN

            Dagens barn.....nc nc nc

Kommentarer
Postat av: Eliten

Va heter du

2009-01-30 @ 15:29:45
URL: http://bloggeliterna.blogg.se/
Postat av: Eliten

ajjjtt...Eliten e vårt namn :)



jag vill inte lukta helllerrr

2009-01-30 @ 18:38:41
URL: http://bloggeliterna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0