Varna enn gorilla..

Abooooooow ni maxar mai, ta de lyynft, ta de lynft! Min belogga vara bäzt ´, bättre än din, bättre än den blonda bella, bättre än kattkissets belogg, bättre än din mormors,farfars systers belogg walla jag sväääär på guuuu! (en litten utbrott)
Nu, jag vill varna alle barn,systrars pojkvannerz brussor och homies och alle zom zer detta för håriga monkey's zom kan ligge i ära sänghar, t.ex denna mannen, dzag hitte hanom imarze effter dzag strypt en neger på toa, en ztuuur neger. (farlåta for att dzag ge micket informationa) men dzag vill att mine läzare zka veta detalzer om maaaiii. Meeeehn tillbaka to da ämne, den hårige mannen, han komma po natten o lägger sai i era sängar ock gnida rovhola i näzan po er. Micket farlig, dzag varna.
 
poooo mannen, köp en rakhyvel? manneeeeen! zån gorillaaa shiet maen, så micket hår zom han har, zå micket växer de inte på en människa under ett heeeelt liv aboooow . Dzag svär på guu dzag zka komma ock waxa dai över hela keroppen.  Nu dzag zka lära mai fezta, om zag zuper ihjäl mig och gyyyd straffar mai så återvänder jag shi ait fuck yo ha det fett / Vlaxo

Kommentarer
Postat av: Eliten

spikattttt, bro

2009-01-31 @ 00:06:19
URL: http://bloggeliterna.blogg.se/
Postat av: ....

tro inte att du kommer få många läsare genom att stava som en fjollig liten fjortis, haha!

2011-01-31 @ 17:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0